onsdag 20 oktober 2010

under my skin

Jag har tänkt väldigt mycket på hur dte är att leva med en massa fett på kroppen. det är äckligt, fruktansvärt och vidrigt. Varje lite tugga du stoppar i munnen, kommer alltid finnas kvar i kroppen. Slutar du äta nu, så slutar kroppen bli fetare. Jag gråter nästan varje dag när jag ser mig i spegeln. För det jag ser är en fet äcklig tjock tjej. ..Vem fan vill ha henne?! Snart kommer väl min pojkvän lämna mig för min vikt. Den vikten jag inte vill nämna för någon.. Juste, jag väger 56kg nu.  Det är så sjukt mycket. En äcklig siffra. Ta bort 20kg så är jag kanske nöjd. Jag kan inte sluta äta helt, för jag har fått blödande magsår nu. Så jag är kluven till vad jag ska göra.. Fasta kommer jag göra, men kankse petar i mig någon champinjon i veckan.. Jag har ju faktiskt medicin hemma mot smärtorna.

Nu ska jag röka, uppdaterar med mått senare.

1 kommentar:

  1. Jag har också magsår. Lyckades dra på mig det efter flera år av olika magsjukdomar och svält, det gick typ inte en dag på hela vintern/våren -10 som jag inte kräktes magsyra och låg och dog av magont. Jag käkade en massa bananer och Omeprazol (kan köpas på apoteket) och nu känner jag inte av det så mycket. Ioförsig skulle jag inte ta i en banan med tång nu pga kalorier etc men det kan vara värt att fundera på, de har en naturligt läkande effekt.

    SvaraRadera