måndag 25 oktober 2010

idag börjar jag jobba.

Aha, idag börjar min nya sysselsättning på dagarna. arbeta inom hemtjänsten med en massa gamlingar. det ska faktist bli riktigt kul, och nyttigt. för jag kommer gå hela dagarna. ( dvs. bränna massa fett!!!) jag börjar min fasta idag, det känns bra. jag är taggad som få. måste lära mig att börja dricka kaffe oxå, det gör man ju ofta på såna jobb.. hehe.. vill inte väga mig, för jag hade mens i helgen och åt massa onyttigt. hets alltså. Men nu har jag och min pojkvän gjort en deal, inte äta något onyttigt på 2 månader, det kommer bli lätt för mig, men lite svårare för honom tror jag..

Dagens intag: en kopp grönt thé med liten skvätt mjölk i.

Jag har ett mål som jag SKA klara nu. Det är att väga under 50kg innan jul. Jag vet att jag kommer klara det. Intre för att jag har turen på min sida nu men, det här SKA bli BRA!.

Jag har blivit helt frälst i Tomas Di Leva's låtar och texter nu. är dte bra eller dåligt?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar