torsdag 7 oktober 2010

med fingrarna i halsen..

..fortsätter jag mot mitt mål med att gå ner i vikt. och jag lyckas faktiskt. Min mamma vet om att jag kräks nu plus min läkare på bup.. inte bra, inte alls bra. men jag ger inte upp förns jag är där!

Men jag vill hitta ett annat sätt att gå ner i vikt än att äta pyttelite och sen stå med fingrarna långt ner i halsen och hulka. innehållet kommer snabbt upp och ner på duschens golv. det är inte kul att få stå och "bada" i sina egna spyor. inte alls kul, men vafan ska jag göra då.. nej, jag måste ut o röka nu. detta vart för mycket. Jag fixk tokångest nu. jag håller ju på att bli en bulimiker. men jag står för att jag är pro ana. det sa jag tillomed till min läkare. då blev han tyst och kollade allvarligt på min mamma. mamma förstog nog inte vad det betydde, men jag har sett att hon har sök på nätet om "pro ana".. Vi får se vad det här leder till. Mitt internet har varit konstigt flera dagar. och kommer att vara nere i 5 dagar, sen fungerar det igen.. DÅ LOVAR JAG EN BÄTTRE UPPDATERING.

Ha det bra i regnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar