tisdag 3 augusti 2010

ångest ångest & ångest igen.

Hatar att va fet.
Väger inte jag 48kg innan augusti är slut har jag som straff att jag måste sova i tält resten av året, alltså till den 1 januari.

Det känns som om jag vill gråta hela tiden. Jag har även fått hemska impulser om att vilja skära mig. Skära mig djupt.

Idag har jag ätit Mjölk & Special K, som jag gör varje dag. Jag åt även två mackor idag. Så nu blire bara té & cola tills imorgon. Då min riktiga diet börjar. Nu ska jag se förminskningar på min kropp, annars vet jag inte vad jag gör. 


2 kommentarer:

  1. Vet hur frustrerande det är att aldrig se resultat... hur mycket väger du nu?

    SvaraRadera
  2. lovar att resultaten visar sig snart.. du verkar vara jätteduktig, eller om svälta nu är så himla duktigt... men det går bara lite segt ibland tyvärr

    SvaraRadera