onsdag 28 juli 2010

dagen som gått än sålänge

Jag har varit i stallet och ridit ut en tur på min fina lilla häst.
Jag har vart på möte som gick skit. Det va så sjukt ångestladdat så det finns inte ord till det.
Köpte kläder med mamma.. Det blev;
- Jeans strl 24/32
- Jeansleggings strl XXS
- T-shirt strl XS (fanns ingen XXS)

Idag blir det till att packa inför Göteborg. Och städa rummet sen ska jag hinna ta en powerwalk och köpa en kräm till mitt ansikte som jag har hört ska vara bra..

Juste, idag när jag och mamma var inne på JC så visade hon upp ett par byxor i strl 28/32.. Då fråga jag va hon tänkte med och att dom va på tok för stora.. Då frågade hon mig vad jag hade för storlek. När jag svarade 24 eller 25 så blev hon tyst och tittade ner i golvet en lång stund.. När jag prövade ett par jeans i strl 24 och visade henne så blev hon helt tyst och sa att dom va fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar