måndag 6 december 2010

Måndag. igen

Nu är jag nere på 54kg.
Jag åt igår för att göra min kille glad. Jag började att gråta, och fick tokångest. Men åt ändå, jag blev så mätt och så illamående att jag trodde att jag skulle kräkas. Då vill jag tillägga att jag inte hade behövt stoppa fingrarna i halsen.. Mamma håller på att bryta ihop snart, hon blir galen när jag inte äter. Men jag är rädd för att äta. Rädd för att gå upp i vikt. Det är fan min största rädsla. Att stoppa någonting i munnen som jag vet kommer stanna kvar på min kropp och som sen kommer visa sig på den där jävla vågen.
Idag när jag var på praktiken/jobbet så va jag och handade med en ordinarie personal, hon sa att jag skulle köpa godis, och henne (vi kan kalla henne L) vågar man inte säga emot även fast hon är dundersnäll. Jag plocka lite godis i en påse som L betala.. Tog några bitar för att göra henne glad. Jag vill inte visa min ana-profil för henne. Jag fick så sjukt ont i magen, har aldrig mått så illa. Men jag log och såg glad ut. Nu har jag bra lust att gå o spy. Spy tills det bara kommer galla upp. Men det är redan försent, det gör att jag får ännu mer ångest.  Jag blir galen på detta.   
Jag har haft dödslängtan i några dagar. Men jag vill inte dö, inte nu. Jag vill nå mitt mål först. Sen vill jag inte lämna min pojkvän.

Nu ska jag fasta tills på söndag. Då ska jag göra lite soppa. Den innehåller mindre än 100kcal per 2,5dl. Får se om jag får i mig det.

Nu ska jag dricka grönt thé med vaniljsmak. Det är min favvo-sort =)

Godnatt!

1 kommentar:

  1. det går fortare om du äter lite regelbundet, tor mig :)

    SvaraRadera