tisdag 30 november 2010

Uppdatering av vikt o mått.

Det här går skit. Jag påbörjade min fasta idag, men den sket sig. Jag kräktes upp det jag åt, alltså lite hallonpaj från max. Jag ville göra min pojkvän och pappa glad, det gjorde jag.. Men får min kille reda på det så vet jag inte hur han kommer må. Men från att jag fick upp allt maginnehåll så är jag fastande på mat. DEt kommer jag vara tills vågen visar 50kg. Men det vet inte killen om, det är tur det. Jag har 24 dagar på mig att gå ner till under 50 kg. Det kommer jag klara, jag är så peppad och taggad nu så det finns inte ord till det.. Vad säger ni? Visst klarar jag det? ;)

Jag var hos min läkare idag och mamma berättade om mina matproblem. Han svarade att jag såg normal ut, HALLÅ?!?!?! ÄR MAN NORMAL ÄR MAN TJOCK!!! Jag fick svårt att andas och nästan lite panikångest symtom där inne, tur så slutade besöket där.

Dagens intag: Hallonpaj + några godisbitar (-kräktes upp), grönt thé, vatten.

Mått
Handled: 13,5 cm
Lår: 48 cm
Överarm: 24 cm
Underarm: 18,5 cm

Vikt (utan kläder)
MV: 55 kg
KV:  56 kg

Nu ska jag ta en kopp grönt thé och en cigg sen blir det att dejta sängen med pojkvännen. Imorgen ser min dag lugn ut, är ledig och det är skönt! Ska bara på ett möte om skolan osv.

Godnatt! :)   

Finns ingen snyggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar