onsdag 22 september 2010

Motivationen är inte på topp..

..det stör mig. Jag vill gå ner i vikt, i en rasande fart. Inte stå still några dagar sen gå ner ett kilo osv.. Det är många som har påpekat att jag blivit smalare. Där kan jag verkligen inte hålla med, jag har aldrig vart smal. Men förhoppningsvis kommer jag bli det. Nej, jag SKA - MÅSTE - VILL bli smal. Supersmal. Skinny. Size 0. Anorektiskt smal. Benig. Ben som syns. Mellanrum överallt. Strl XXS ska vara för stort. Det ska ramla av min kropp. Mina nyckelben ska stå ut. Mina höftben ska vara lika vassa som rakblad. & armar och ben tunna som stickor. Då är jag nöjd. Jag vet att jag ska nå dit en dag. Kan inte bara säga när. Jag hoppas inom ett år.

2 kommentarer:

  1. Hur mycket väger du nu? Size 0 är inte så yttepyttigt som man kan tro, det är bara att googla på måtten man behöver ha för att komma i size 0 så ser man.

    SvaraRadera
  2. Har också svårt med motivationen :( Men man vet vad man vill innerst inne <3

    SvaraRadera