lördag 18 september 2010

Hets igår..

Föll för en hets igår.. Dock överskred den inte över 1000kcal. Men jag har inte gått upp särskillt mycket.. kanske nått hekto typ, så pillrerna funka kankse!?. Jag känner mig ändå misslyckad, fet och äcklig. Nästa gång jag får stoppa nått i munnen är typ om två veckor. Beror ju på hur fort jag går ner..

Igår bestod hetsen av; lite mat (pastagratäng med tacoköttfärs), pyttelite chips, pyttelite popcorn och några godisbitar.. FYFAN VAD FET JAG ÄR!!!! Nu är jag inte ett dugg sugen på nått längre, mådde så illa att när jag la mig i sängen fick jag nästan upp spya i halsen.. Usch, min mage är inte van med mat. Verkligen inte så som den lät igår.

Nu ska jag ut o hjälpa till att rensa i trädgården, då förbränner jag förhoppningsvis litegrann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar