onsdag 25 augusti 2010

skriva av mig lite.

Jag vet inte vart jag ska börja.. Det har hänt så sjukt mycket på sistone. Både negativt och positivt! Jag mår inte så värst bra, inte alls faktiskt.. Det här med maten tar upp en alltför stor del utav mitt liv. fick jag välja själv så skulle inte jag äta ett skit, men det känns som om jag sårar min pojkvän om jag gjorde som jag ville. Idag så vill jag få honom att kunna se att jag kan äta osv.. Så då gör jag det. Men det slutar alltid med en sju helvetes ångest. Jag vill få min pojkvän att tro att jag äter, men i min ensamhet så tränar jag och gör andra övningar hemma. -Utan mat. Då är jag nöjd, och glad. För jag känner att jag förbränner, förbränner nått som inte finns egentligen. Det känns så skönt och härligt. För då vet jag att jag inte lägger på mig och går upp i vikt. ..Och det värsta som finns är att ha mens. Jag känner mig aldrig så äcklig annars, det känns oxå som att jag går upp 15 kg på några dagar.. Det skapar också ångest, ångest som får mig att vilja skära mig för det dämpar den värsta biten..

Idag så såg jag på ett program, biggest looser. Fyfan, där går vissa ner 11kg på en vecka! Hallå?! Varför kan inte jag gå ner 11kg på 7dagar för?.. Det gör mig sur och irriterad. Här får man kämpa som fan för att gå ner några hekto på en dag..

Jag känner för att skriva av mig hur jag uppfattar mig själv.. Jag känner mig som en stor fet jävla gris. Som bara röker och dricker cola light. Varje gång jag kollar mig i spegeln frågar jag mig själv hur jag står ut med att se ut som jag gör? Hur jag orkar vara tjock och rund och knubbig o allt sånt.. OCH HUR ORKAR MIN POJKVÄN SE MIG SÅHÄR FET?! Han skäms säkert för mig, jag skäms ju fan för mig själv.. Usch..

När min våg står på mitt sovrumsgolv då lovar jag update's av vikter varje dag. Då jävlar.. Då ska vi se resultat. Jag ska se till att vi åker till IKEA i veckan/helgen.. Så jag kan köpa min jävla våg någongång. Jag behöver även nya ridbyxer.. Alla mina är för stora :/ Men dte är bara ett gott tecken! =D Så dte ska man inte hänga läpp för..

Nu ska jag gå och röka sen lägga mig i sängen och göra några pilatesövningar.

( Vi skippar matintaget idag, jag kan ju säga att jag fått i mig 100 000 kcal idag typ.. )


när du är tunn som luft är du nästan perfekt.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar