måndag 23 augusti 2010

älskling är underbar!

Jag älskar min pojkvän så otroligt mycket.. Nu är vi förlovade o allt! Det känns toppen. =)

Men jag älskar mig själv desto mindre.. Fyfan. Fettet dallrar, benen är stora som stockar och mina armar är lika feta som.. ah jag vet inte vad.  Det är hemskt att se sig själv i spegeln. Såg ett program på 3an idag, det va en kille som vägde över 360kg!!!! Herregud, hela han flöt omkring. Alla som säger att ben är fult, vafan är inte fett då?! HUR ÄCKLIGT SOM HELST!!!! Nej fy, nu fick jag ångest.. Har ätit på tok för mycket idag.. Bla.. Fiskpinnar, choklad, äppelkaka, flingor & mjölk.. Känns som om jag vill gå och kräkas nu. Nej, men det blir fan hårda tag när min våg står i mitt rum, vilket den kommer göra nästa vecka.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar