måndag 19 juli 2010

dagen.

Idag gick jag upp åtta för att åka till stallet. Red och pysslade med hästen och hjälpte till i stallet. Jag har ätit mjölk & special K två gånger idag.. plus kladdkaka. inte bra!! fyfan, jag vet inte vad jag håller på med. Visst det va typ 450 kcal allt tillsammans. men det är 450 kcal för mycket. Senare ska jag och älskling dra ut till ett badställe med två kompisar. Jag får väl simma lite så jag bränner lite. Mina powerwalk's har halkat efter rejält.
Usch, jag vägde mig i helgen. Vågen visade 55kg. Fast då hade jag kläder på mig, så man kan ta bort 1kg typ. Plus att det va en helt ny våg som jag aldrig vägt mig på tidigare. ..&alla visar ju olika. Så jag vet inte vad jag ska lita på riktigt. När jag har lyckats att skrapa ihop lite pengar ska jag tamigfan köpa en våg. En våg som jag ska ha i mitt rum så då lovar jag att lägg upp morgonvikt och kvällsvikt. Det kan nog få mig mer motiverad. Eller jag är motiverad och peppad på att bli sjukt smal. Men det finns folk som hindrar mig. Folk som hindrar mig till att gå ut och gå i flera timmar, cykla flera mil, osv..

Jag har ett mål. 
Ett mål som jag ska nå.
Målet är att gå ner i vikt.
& ha en vikt på 37-40kg.
Jag SKA väga det.

Jag kommer härifrån och nu att leva på cola light, energidricka & cigg. Läkerol om det blir för ohållbart. Träningen kommer bli hårdare. Powerwalk 60min 2 gånger per dag. Spelar ingenroll om det haglar ner skit stora som golfbollar eller om det är 45 grader i skuggan.
NU JÄVLAR!!! Nu har jag tröttnat på det här. Pallar inte att jag bara har gått ner ca 7 kg på 3 veckor. Jag ska ner 10 till. minst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar