måndag 12 juli 2010

blev ingen cykeltur

Nej, för min låtsaspappa ville absolut följa med till stallet så då blev det bil dit. Men jag red min pärla hårt idag och det gick så sjukt jävla bra.

MEN!.... Nu har jag sån sjuk jävla ångest så det finns inte. För stallägaren och några andra satt och hade lite fest där ute. X ville absolut att jag skulle ha nånting att äta och dricka.. Så jag fick cola light med is som va så jävla gott efter ett svettigt pass på hästryggen. Hon sa även att jag skulle äta lite choklad med henne. Först sa jag nej, att jag inte ville ha och att dte va bra för mig. Då sa hon att jag behöver lägga på mig lite för hon såg hur smal jag blivit.. Så istället för att verka "sjuk" så åt jag lite med henne. För att hålla fasaden uppe lixom. Vad slutade med då? En sjuk helvetes jävla ångest. Hatar det här.

Aja, nu ska jag ta en cigg, dricka te, ringa min älskling och sen krypa ner i sängen och kolla klart på Alice i Underlandet.

Sprid min blogg, jag vill ha fler som läser den och "bevakar" den. För då blir jag peppad. Nu känns det ovärt att ha en, men jag måste skriva av mig nånstans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar