lördag 24 juli 2010

ångesten gör mig stark..

..men samtidigt jävligt svag.
Den tar all min kraft, alla mina tankar. Dag som natt, spelar ingen roll vad jag gör egentligen. Förut fick jag bara ångest från mat osv. Nu får jag tillomed ångest för ett glas cola light. Jag räknar kalorier på allt jag ser. Kollar på thinspo bilder, säger till mig själv minst 10ggr per dag att jag är tjock. Det stämmer ju, så varför ska jag ljuga för mig själv?
Juste, jag har inte kommit på nått bra matschema. Måste kolla runt lite i affärerna vad man kan hitta. Om jag ens pallar att gå dit. Så nu lever jag på specialK & lättmjölk. och grönt te med vaniljsmak. + cigg såklart. Det kommer nog bli det enda jag kommer äta, om jag ens kommer få i mig det. Jag har tröttnat på att se ut såhär nu, och när folk säger att jag är smal och har gått ner i vikt gör mig bara ännu mer taggad till att förlora mer(?!) För enligt mig själv ser jag ut som jag gjorde för 3 månader sen. Så jag är inte smal, jag har inte gått ner i vikt. Det är dom som ljuger för mig, inte jag som ljuger för mig själv.

Jag är tjock, så äre bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar